TERMENI ȘI CONDIȚII 

Prezenții Termeni și Condiții de utilizare a magazinului online www.expertsecurity.md sunt aplicabile comenzilor

pentru achiziționarea produselor/serviciilor oferite de compania I.I Iordachi Pavel prin intermediul site-ului.

Pentru folosirea în bune condiții a site-ului, vă recomandăm familiarizarea cu atenție a Termenilor și Condiții-

lor prezentate. Ne rezervăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi, fără o notificare prealabilă.

1. DISPOZIȚII GENERALE

Acest site este deținut de I.I Iordachi Pavel. La înregistrarea comenzii in magazinul online, Cumpărătorul

accepta Termeni si Condițiile de vânzare a bunurilor/produselor și/sau prestare a serviciilor care sunt bazați

pe legislația RM (in continuare – Termeni și Condiții) prezentate mai jos.

Utilizarea website-ului presupune acceptarea Termeni si Condiții propuse de către I.I Iordachi Pavel, în

conformitate cu Legea nr.284/2004 privind Comerțul Electronic. Relațiile dintre client si vânzător sunt stabilite

în baza Legii nr.105/2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului, si a altor acte normative adoptate

în conformitate cu aceasta.

Vânzătorul își rezerva dreptul de a modifica Termenii si Condițiile date, iar Cumpărătorul este obligat sa

monitorizeze modificările.

2. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prin utilizarea site-ului www.expertsecurity.md , sunteți de acord în mod automat cu colectarea și prelucrarea

datelor cu caracter personal, care sunt necesare pentru procesarea/confirmarea/executarea comenzilor.

Datele personale se prelucrează doar pentru scopuri legitime, precum acela de a furniza produsele pe care

le comanzi, promoții, google analytics, cookies și notificări\newsletter.

Toată informația ce conține date cu caracter personal este stocată și utilizată doar pentru perioada necesară

atingerii scopurilor pentru care a fost colectată și în conformitate cu prevederile stabilite de Legea nr.

133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal.

Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactității

date-lor și pentru asigurarea utilizării corecte a informației de pe site. Transmiterea datelor pe internet sau

prin rețea wireless nu poate fi protejata în totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem

garanta securitatea informației pe care o oferă Cumpărătorului, astfel, el va face acest lucru pe propria

răspundere.

3. ÎNREGISTRAREA ȘI ACHITAREA COMENZII

Achitarea comenzilor este posibilă cu cardul de plată – la primirea comenzii veți primi bonul fiscal ce va

confirma plata.

Plata online se face în condiții de siguranța maxima folosind ca instrument de plată cardul de plată, care

permite efectuarea de tranzacții online. După efectuarea plății veți primi o confirmare de plata pe adresa dvs.

de email.

Procesatorul de plata folosește un sistem securizat, bazat pe ultima versiunea a standardului de securitate

3D-Secure ceea ce înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor în tranzacții sigure

online. Aceasta măsura de siguranța presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plații pe

o pagina securizata maib unde autentificarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de

unică folosințe pentru fiecare tranzacție online.

 

Rambursarea mijloacelor bănești se efectuează doar pe cardul de plată care a fost folosit pentru achiziție.

Pentru a efectua o plată, va trebui să introduceți detaliile cardului dvs. bancar. Transferul acestor informații

se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată

și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plăți.

Pentru efectuarea plății vor fi solicitate următoarele date:

 

o Numărul cardului (16 cifre)

o Data expirării (luna și anul)

o Codul CVC sau CVV (3 cifre)

o Numele și prenumele de pe cardul de plată

 

În cazul în care valuta cardului diferă de valuta tranzacției (MDL), atunci la convertirea sumei reținute din

contul de card se vor aplica condițiile băncii emitente.

4. LIVRAREA PRODUSELOR / MĂRFURILOR / SERVICIILOR

După înregistrarea comenzii, cumpărătorului i se oferă informația privind data preconizată de transmitere a

comenzii de către curieri / serviciul de livrare.

Livrarea în raza mun. Chișinău se efectuează în timp de 24 ore de la confirmarea a comenzii de către

operatorii noștri. Livrarea se efectuează de la ora 09:00 până la ora 19:00

Costul livrarii in chisinau 50 MDL (care va fi inclusă în suma totală a

tranzacției/comenzii).

Livrarea pe teritoriul R.Moldova se efectuează în timp de 36 ore, de la confirmarea comenzii de către

operatorii noștri. Livrarea se efectuează de la ora 09:00 până la ora 19:00 

Costul livrarii 70 MDL (care va fi inclusă în suma totală a

tranzacției/comenzii).

În zilele de duminică sau sărbătoare națională nu se efectuează livrări.

Termenul de livrare se poate extinde în anumite situații izolate (de exemplu: condiții meteo nefavorabile,

perioadele sărbătorilor legale, probleme tehnice neprevăzute etc). Vă vom notifica în cazul în care

întâmpinăm una dintre situațiile izolate în prealabil.

Puteți alege orice adresa pentru livrare – acasă, în oficiu sau oricare altă adresă, fără achitări suplimentare.

Noi acceptăm o singură adresă de livrare pentru fiecare comandă. În cazul în care aveți nevoie pentru a livra

comanda pe diferite adrese, vă rugăm să înregistrați comenzi diferite pentru fiecare adresă.

La primirea produselor, vă rugăm în prezența curierului să verificați integritatea ambalajului, prezența bonului

fiscal. Orice pretenție ulterioară cu privire la aceste aspecte nu vor fi acceptate.

5. DREPTUL LA RETUR

Conform noțiunii din Legea nr. 105-XV din 13 martie 2013 privind protecția consumatorilor

Cumpărătorul are dreptul de a returna produs/marfa procurata din anumite motive în timp de 14 zile de la ziua achitării. 

Mijloacele bănești sunt returnate pe cardul de pe care s-a efectuat cumpărătura.

Articolele de exemplu nu pot fi schimbate sau returnate, în conformitate cu Anexa nr.2 a

Hotărârii Guvernului №1465 din 08.12.2003 (MO248-253/19.12.2003), în redacția Hotărârii Guvernului

№1188 din 02.11.2007 (МО175/09.11.2007).

Contactele companiei in caz de retur: +373 60-299-644

Termenul de procesare a cererii de retur: 3 zile

Condițiile de retur: Produsul tehnic functional, nezgiriat, fara deteriorari, sigilat

 

6. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

 

 

În conformitate cu prevederile Legii Nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal, furnizorul de

servicii prelucrează date cu caracter personal. Datele cu caracter personal sunt prelucrate cu buna-credință

și se face în temeiul și în conformitate cu prevederile legale. Prelucrarea datelor cu caracter personal se

realizează prin mijloace mixte (automate și manuale), cu respectarea cerințelor legale și în condiții care să

asigure securitatea, confidențialitatea și respectarea drepturilor persoanelor vizate.

Furnizorul colectează și prelucrează doar datele personale furnizate de consumatori la efectuarea comenzii:

nume, prenume, număr de telefon, adresa, adresa poștală.

Datele personale sunt utilizate exclusiv în scopul administrării site-ului, pentru a permite accesul la informații

special, pentru livrarea comenzilor sau pentru a contacta consumatorul în vederea executării livrării. Prin

prezenta informare, utilizatorii și consumatorii iau cunoștință despre faptul că li se vor prelucra și utiliza

datele cu caracter personal (nume, prenume, număr de telefon, adresa, adresa poștală). Furnizorul de

servicii prelucrează datele cu caracter personal ale utilizatorilor și consumatorilor care sunt furnizate prin

navigarea, folosirea și înregistrarea pe site-ul www.expertsecurity.md

Orice informație furnizată de către utilizatorii și consumatorii site-ului www.expertsecurity.md, va fi considerată și

va reprezenta consimțământul expres ca datele personale să fie folosite de Furnizor.

Furnizorul nu va dezvălui unei terțe părți niciuna dintre datele deținute, fără acordul persoanelor vizate și nu

va comercializa, schimba, divulga aceste date cu alte persoane, cu excepțiile prevăzute de legislația în

vigoare (la solicitarea instituțiilor publice ale statului, organele de drept, instanțelor de judecată, de

asemenea autorizate să prelucreze date cu caracter personal).

Datele cu caracter personal pot fi prelucrate și utilizate de către Furnizor și în scopuri statistice și de

promovare ulterioară.

Furnizorul de servicii îndeplinește cerințele de securitate a datelor cu caracter personal și asigură protecția

datelor consumatorilor și le protejează pentru a nu fi pierdute, distruse, distorsionate/falsificate sau divulgate

terțelor persoane.

Angajații furnizorului de servicii sunt obligați să respecte confidențialitatea datelor personale ale

consumatorilor. Prelucrarea datelor cu caracter personal va fi realizată de persoana împuternicită a

Furnizorului.

Furnizorul utilizează metode și tehnologii de securitate conform prevederilor legale în vigoare.

Furnizorul nu colectează informații referitoare la tranzacții, cum ar fi nr. la card, data expirării, țara de origine.

Pentru mai multe detalii și informații orice persoană interesată se poate adresa printr-un email la

expertsecurity@office.md sau prin telefon la numărul +373 60-299-644

 

7. DATELE DE CONTACT

Denumirea juridica a companiei: I.I Iordachi Pavel

IDNO: 1018606000059

Adresa juridica: str. Grenoble 120/7

Adresa fizica: str. Grenoble 120/7

Telefon de contact: +373 60-299-644

Email de contact:expertsecurity@office.md